Baterii Premium – este denumirea comerciala a S.C. LENOR S.R. L., societate organizata in baza legii romane, avand sediul social in Codlea, strada Scheilor nr. 5, avand numar de ordine in Registrul Comertului J8/418/1992, cod unic de inregistrare fiscala RO1124023
POLITICA DE VANZARE ONLINE
Toate informatiile folosite pentru descrierea produselor si/sau a serviciilor disponibile pe site (imagini statice/dinamice/prezentari multimedia/etc.) nu reprezinta o obligatie contractuala din partea Lenor SRL, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare.
Promotiile/ofertele prezente pe site sunt valabile intr-o anumita perioada de timp si in limita stocului disponibil.
Accesul in vederea efectuarii
unei comenzi ii este permis oricarui client/utilizator.
Pentru motive justificate Lenor SRL isi rezerva dreptul de a
restrictiona accesul clientului/utilizatorului in vederea efectuarii
unei comezi si/sau la unele din modalitatile de plata acceptate, in cazul
in care considera ca in baza conduitei sau a activitatii
clientului/utilizatorului pe site, actiunile acestuia ar putea prejudicia
in vreun fel Lenor SRL, In oricare dintre aceste
cazuri, clientul/utilizatorul se poate adresa Departamentului de Suport
Clienti al Lenor SRL, pentru a fi informat cu privire la motivele care au
condus la aplicarea masurilor susmentionate.
Prin lansarea unei comenzi pe site, clientul este de acord cu forma de comunicare (telefonic sau e-mail) prin care Lenor SRL isi deruleaza operatiunile pe site.
Lenor SRL nu considera in nici un moment o comanda neconfirmata de catre Lenor SRL ca avand valoarea unui contract.
Notificarea primita de catre client, imediat dupa efectuarea comenzii are rol de informare si nu reprezinta confirmarea comenzii. Aceasta notificare se face electronic (e-mail) sau telefonic.
Pentru motive justificate, Lenor SRL isi rezerva dreptul de a modifica cantitatea de produse din comanda. Daca modificam cantitatea de produse din comanda, vom anunta clientul la adresa de e-mail sau la numarul de telefon puse la dispozitia Lenor SRL la efectuarea comenzii si vom returna suma achitata.
Contractul se considera incheiat intre Lenor SRL si client in momentul primirii de catre client de la Lenor SRL, prin intermediul postei electronice si/sau SMS a notificarii de confirmare a comenzii. Asadar, contratul intra in vigoare la confirmarea comenzii de catre Lenor SRL.
Documentul si informatiile puse la dispozitie de catre Lenor SRL pe site vor sta la baza contractului astfel incheiat.
Termenii si conditiile de utilizare pot fi modificate oricand prin actualizarea prezentului site, aceste modificari devenind obligatorii si cu efect imediat pentru toti utilizatorii/clientii.
EXPEDITIE SI LIVRARE
Comanda dumneavoastră cu produsele noastre va ajunge la destinație în 1-2 zile lucrătoare din momentul în care predăm coletul curierului. Dacă înregistrați comanda de luni până vineri până în ora 14:00, aceasta va fi livrată in aceeasi zi.
COSTURILE DE TRANSPORT
Pot varia in functie de destinatie, de greutatea si marimea coletului. Costurile pot fi achitate la destinatie (ramburs) sau la expeditie (prin transfer bancar). S.C. Lenor S.R.L. nu stabileste in mod independent costurile de transport si nu este beneficiarul acestor sume.
MODALITATEA DE PLATA
Plata se poate face prin:
- sistem ramburs: plata se va efectua in numerar, in momentul primirii coletului
- transfer bancar: va rugam sa ne anuntati si un reprezentant va va ajuta, astfel incat comanda dumneavoastra sa fie livrata in cel mai scurt timp. Livrarea produselor se va face numai dupa intrarea banilor in contul nostru. Confirmarea platii poate dura intre 24 si 48 de ore.
GARANTIE SI RETURNAREA PRODUSELOR
Pentru toate produsele vândute și livrate beneficiezi de certificate de garanție conform legislației în vigoare și politicilor comerciale ale producătorilor.
Aceste certificate de garanție conțin toate informațiile necesare legate de modul de asigurare a garanției, perioada de garanție comercială, cât și informații despre produs.
Daca produsul se defectează în perioada de garanție și în cazul în care se respectă condițiile prevăzute în certificatul de garanție, îți asigurăm repararea sau înlocuirea gratuită a produsului.
Atenție!!! Pierderea certificatului de garanție duce implicit la pierderea garanției.
Reclamatiile privind deficiente ale produsului/produselor achizitionate pot fi facute accesand Formularul de returnari. Cheltuielile pentru returul produselor (taxa transport + comision bancar) sunt suportate de catre client.
Clientul, are obligatia sa ia la cunostinta si sa respecte prevederile cuprinse in certificatul de garantie, in caz contrar existand riscul de a pierde garantia produsului.